autor: jarko31 » 05 sty 2019, 18:04
Jak się zagrzeje to koło 3 tys obrotów z reguły na trójce lub czwórce zapala się chceck przy mocnym przyśpieszeniu.
Zgaszę silnik i odpalam wszystko wraca do normy
No to powiem tak u mnie to samo. Nie jestem specem w tej dziedzinie ale tak jak pisałem wcześniej to układ paliwowy daje w dupę i podobno nie toleruje zamienników (tak gdzies wyczytałem na forum). Ja narazie jeżdzę bo oprócz zapalenia się checku nic sie nie dzieje (może to ten najłagodniejszy tryb awaryjny ale jednak wqrwia) Z tego co mówią dosyć doświadczeni mechanicy to jednak wina wtrysków i pompy. Życzę cierpliwości i znalezienia jakiegoś uczciwego mechaniora. Ja niestety wtopiłem pare tysięcy na regenerację i teraz boję się znowu tego ruszać bo samo sprawdzenie wtrysków w renomowanej firmie i opis co faktycznie im olega to 1700 z montażem i demontażem. Samochód fajny i zajebiście się jeżdzi natomiast dobrze jak trafisz na fajny egzemplarz. Pozdrawiam i czekam na wiadomości czy doszedłeś do jakis wniosków.
Terracan 2,9 CDRi, 120kW / 163KM rok 2004 czarny lift 2 calusie na spręzynkach lovelasów