Co do wentylatora: kończą się szczotki. Fajnie jest zbudowany bo widać szczotki ale nie bardzo można go otworzyć bez zniszczenia obudowy. Teoretycznie jest nierozbieralny(przy cenie 115 zł za nowy). Ale po przedmuchaniu silniczka okazało się że jest ok. Było strasznie dużo syfu zebranego przez lata plus pył ze zużywania się szczotek. Wymiana pewnie pod koniec roku jak skończą się szczotki.
Co do spalania:
-opory toczenia w normie
-Brak błędów
-według komputera wszystko w normie.
Facet który mi to robi zasugerował że oprócz opon i działającej non stop klimatyzacji(w końcu mamy lato) wytryski mogą być brudne(nie jest to stan do regeneracji ale już wpływający na spalanie). Teoretycznie ma to sens bo żeby się rozpędzić do zadanej prędkości przez zmniejszony przelot wtrysków nie osiąga pełnej mocy i trzeba go dłużej rozpędzać. Do tego przy wyjeździe w trasę przy spokojnej jeździe po autostradzie(110 km/h zapakowany) spalił 9l/100. Zakupiłem środek do czyszczenia wtrysków(wlewany do baku) i spróbujemy.
Zastanawiam się na wypróbowanie jeszcze tego:
https://tec2000.pl/produkt/czyszczenie- ... r-cleaner/Ale to po powrocie z wakacji.