Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

Witam obecnych, przeszłych i przyszłych Tarracanowców

Zgłoszenia nowych uzytkowników (proszę o wpisywanie się w nowych wątkach)

Witam obecnych, przeszłych i przyszłych Tarracanowców

Postautor: Arturro » 27 mar 2011, 18:59

Najwyższy czas dołączyć do szacownego grona aktywnych.
Posiadam Terraca z 2003r.; 2,9 CRDI; manual; TOD; LSD; oponki 255/65/16; zawieszenie chyba bez lifta i niespodzianka - mam działający tempomat.
Zakupiony w październiku 2009r., od handlarza z przebiegiem 130 t.km :?: . Doginał w Holandii. Po zakupie wymienione wszystkie oleje + filtry, płyny, akumulator, kompletny rozrząd z pompą wody, kpl. klocków hamulcowych. Musiałem pogrzebać przy układzie wtryskowym, poprawić niezłe pomotanie po handlarzu :evil: (pawel1987 podziękowanie za części).
Aktualnie planuję wymienić amory (ciągnie mnie w lift :evil:).
Do dzisiaj nie było większych awarii. Oceniam Terraca jako b. przyjazne auto, do codziennej jazdy po mieście jak i w trasy.
Pozdrawiam wszystkich. Postaram się dołączyć foto.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Arturro
 
Posty: 7
Rejestracja: 13 paź 2010, 22:13
Lokalizacja: Dęblin

Re: Witam obecnych, przeszłych i przyszłych Tarracanowców

Postautor: irek » 28 mar 2011, 18:30

Cześć

Z tempomatem to rzeczywiście dosyć nietypowo.
Oryginalny miał przycisk na kierownicy

temat poruszany tutaj viewtopic.php?f=6&t=15&p=2140&hilit=waeco#p2140

Pozdrawiam i satysfakcji z jazdy życzę.
IR
Awatar użytkownika
irek
 
Posty: 939
Rejestracja: 25 wrz 2008, 18:30
Lokalizacja: WM

Re: Witam obecnych, przeszłych i przyszłych Tarracanowców

Postautor: Masmo » 28 mar 2011, 22:21

Witamy serdecznie :!:

Arturro pisze:.... Oceniam Terraca jako b. przyjazne auto, do codziennej jazdy po mieście jak i w trasy.....


Takie jest przeznaczenie Twojego autka :?: Żadnego terenu :?: Przynajmniej wiejska droga :mrgreen:
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

Re: Witam obecnych, przeszłych i przyszłych Tarracanowców

Postautor: irek » 29 mar 2011, 06:53

No przecież pisze, że ciagnie go w lift zawieszenia.
Wiec jak już dojedzie z rodzina do domu to potem... do lasu ;)

Pozdr
IR
Awatar użytkownika
irek
 
Posty: 939
Rejestracja: 25 wrz 2008, 18:30
Lokalizacja: WM

Re: Witam obecnych, przeszłych i przyszłych Tarracanowców

Postautor: Arturro » 29 mar 2011, 21:32

Trasa to również ścieżki bez czarnego. Trochę poganiałem po zalesionym, trawiastym i piaszczystym. Ale bez taplania.
Ciągnie w lifta, bo szykuję się do wymiany amorów. Opcji jest kilka:
- Rancho: RS 9000 / RS 5000, cena 270-350zł;
- Ironm.HD: cena 300-400zł;
- KYB: cena 200-250zł;
- Monroe ADVENTURE: cena 200zł.
BTW czekam na podpowiedzi i sugestie. :mrgreen:
Arturro
 
Posty: 7
Rejestracja: 13 paź 2010, 22:13
Lokalizacja: Dęblin

Re: Witam obecnych, przeszłych i przyszłych Tarracanowców

Postautor: Masmo » 30 mar 2011, 07:36

Arturro pisze:....
Ciągnie w lifta, bo szykuję się do wymiany amorów. ...


To musisz się zdecydować czy tylny amortyzator o dłuści seryjnej czy dłuższy dostosowany do sprężyn liftujących.
Ja bym Ci sugerował zmienić spreżyny tylny wraz ze zmianą amorów. Dać dłuższy amor i podciągnąć drążki. I masz lift dokładając 500-600 za sprężyny.
Jak byś założył dłuższy amor do seryjnej sprężyny to teoretycznie może sprężyna na wykrzyżu wypaść (choć na moje oko to nie powinna). No i słaba niska sprężyna na wyboju traktowana dużym skokiem może odbijać jak piłka.
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia


Re: Witam obecnych, przeszłych i przyszłych Tarracanowców

Postautor: Masmo » 30 mar 2011, 08:00

Gość pisze:A co powiecie na takie coś?

http://otomoto.pl/hyundai-terracan-zwie ... 55366.html


No własnie miałem zasugerowac Lovellsa :mrgreen: .
Chwalą ta firmę. Nikt z nas chyba nie przetestował, byłbyś pierwszy :mrgreen:
Jedno co zwróciło moją uwagę:
http://www.escape4x4.pl/produkt/amortyz ... e-64612572
to długoś amora. 61,5 cm :shock: :!: Ja dorabiałem B6 w Zerklopolu pod długość 58 cm i tyle mniej więcej mają Ironmany. 61,5 cm powinno dać sympatyczny wykrzyż choć na bank będzie wymagało przerobienia przewodu hamulcowego idącego do mostu.
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia


Wróć do NASZE AUTA



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net
cron