Witam serdecznie, choć jeszcze nie posiadam Terracana...
: 02 kwie 2011, 17:21
Witam serdecznie grono użytkowników Terracana.
Aktualnie jestem na etapie poszukiwania dużego auta terenowego spełniającego również niekiepsko funkcję dużego auta rodzinnego , pod uwagę brałem Pajero Long II z motorem 3,5 benzynka , oraz Pajero Long III 3,2 DiD, niestety prawda jest taka że PII (przed liftem w benzynie) znaleźć w stanie, który by mnie zadowalał jest bardzo ciężko, wręcz nierealnie.... Natomiast ładne, niewylatane i niepordzewiałe PIII to trzeba wydać kaskę rzędu 45-50tyś zł wzwyż... I tutaj pojawiła się koncepcja tańszego młodszego choć mniej popularnego terka po liftingu
Forum przestudiowałem dość rzetelnie i o własciwościach terenowych dowiedziałem się już sporo, ale chciałem zadać jedno nurtujące pytanko z innej beczki:
Na codzień użytkuje VW T5 2,5 TDI i on posiada skrzynię 6 biegową, co przy jezdzie autostradowej pozwala utrzymać dosć niskie obroty rzędu około 2tys obr/min przy predkosci 120-130 km/h ( spalanie oscyluje wtedy w granicach 9-9,5l/100km/h)
Czy przy jezdzie terracanem po autostradzie dajmy na to 120-130km/h mocno dokucza brak 6 biegu? Bo podobno przy tej predkości auto trzyma wysokie obroty około 3tyś, wydaje mi się że na diesla to dość wysoko, jak reaguje na to silnik, czy słychać po nim że "się męczy" przy tych obrotach? Chodzi mi o wersję poliftową deczko mocniejszą 163 PS?
Z pozdrowieniami
Developer
Aktualnie jestem na etapie poszukiwania dużego auta terenowego spełniającego również niekiepsko funkcję dużego auta rodzinnego , pod uwagę brałem Pajero Long II z motorem 3,5 benzynka , oraz Pajero Long III 3,2 DiD, niestety prawda jest taka że PII (przed liftem w benzynie) znaleźć w stanie, który by mnie zadowalał jest bardzo ciężko, wręcz nierealnie.... Natomiast ładne, niewylatane i niepordzewiałe PIII to trzeba wydać kaskę rzędu 45-50tyś zł wzwyż... I tutaj pojawiła się koncepcja tańszego młodszego choć mniej popularnego terka po liftingu
Forum przestudiowałem dość rzetelnie i o własciwościach terenowych dowiedziałem się już sporo, ale chciałem zadać jedno nurtujące pytanko z innej beczki:
Na codzień użytkuje VW T5 2,5 TDI i on posiada skrzynię 6 biegową, co przy jezdzie autostradowej pozwala utrzymać dosć niskie obroty rzędu około 2tys obr/min przy predkosci 120-130 km/h ( spalanie oscyluje wtedy w granicach 9-9,5l/100km/h)
Czy przy jezdzie terracanem po autostradzie dajmy na to 120-130km/h mocno dokucza brak 6 biegu? Bo podobno przy tej predkości auto trzyma wysokie obroty około 3tyś, wydaje mi się że na diesla to dość wysoko, jak reaguje na to silnik, czy słychać po nim że "się męczy" przy tych obrotach? Chodzi mi o wersję poliftową deczko mocniejszą 163 PS?
Z pozdrowieniami
Developer