Jestem świeżo po wymianie paska klinowego i rolki napinacza i chyba mi padł alternator - dzień po wymianie paska i rolki zapaliły się kontrolki filtru, hamulców i akumulatora - tak jak jest opisane wyżej. Jutro sprawdzę jeszcze połączenie z masą.
Przeglądałem oferty alternatorów i tu mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów: czy nasz akumulator jest jakoś połączony z pompą wspomagania hamulców? Opisy w necie tak sugerują:
http://archive.is/YQ5Ay 37300-4X500
http://archive.is/q0WTh 37300-4X001
Jeszcze przed wymianą paska i przed zapaleniem się kontrolek pojawiły mi się też problemy ze wspomaganiem kierownicy - czasami szarpało, potem był ok i znów czasami szarpało.
Cze te problemy; wymiana paska i napinacza, alternator (prawdopodobnie ) i wspomaganie kierownicy mogą być ze sobą powiązane, czy raczej to przypadek?
pozdrawiam
wooldi
Terek 2003, 2.9 CRDI, trójpozycyjny przełącznik, manual, opony A/T, lift 2".