Witaj
ja jestem na etapie wymiany całego przedniego zawieszenia bo od fabryki nie było nic wymieniane i juz pojawiło sie bardzo duzo luzów i padła decyzja na wymiane wszystkiego za jednym strzałem. Robie to własnorecznie takze byłem w stanie to ocenić dosc rzetelnie.
Najwieksze luzy były na górnych sworzniach i na ramieniu przekładni kierowniczej (to ramie z kulką) i wsporniku z ramieniem po drugiej stronie ramy (tez od drązków kierowniczych) - u mnie na przekładni nie ma luzu.
wymiana górnych sworzni i odbojów górnego wachcza to pikus ale wymina dolnego sworznia to droga przez mękę
Druga sprawa ze ciezko jest z niektórymi czesciami a dokładnie ze wspornikami z ramieniem i ramieniem własnie od przekładni kierowniczej bo nie mozna jej nigdzie dostac w polsce. W ASO nie mają trzeba czekac 3 tygodnie bo sa tylko w korei u prywaciaży tez nie ma. W aso kosztuje ponad 400z ł a w korapsie 26 $ ale tez trzeba czekać. Ja dzwoniłem po wszystkich firmach i udało mi sie znalesc gdzies u kogoś przez załatwiane przez kogos ostatnią sztukę zamiennik ale tak naprawde to orginał - bo producent to Mando.
Najłatwiej sprawdzić czy to luz na ramieniu podnoszac prawe koło do góry zeby swobodnie wisiało i szarpiąc nim a druga osoba sie kładzie pod auto i sciska reką przegóby kulowe- wtedy wyczujesz na którym przegóbie kulowym w układzie bedziesz miał luz bo bedzie ci mocno stukać. co dziwne jak podniesiesz lewy przód nie da sie tego luzu wyczuc bo wszystko sie napina.
jak bedziesz miał pytania to napisz na pw to dam ci numer do siebie to pogadamy.
Pozdrawiam
Mateusz