Ale gasić / odpalać można bez problemów jak jest ciepły czy w ogóle a problem pojawia się po "odstaniu" odpowiedniej ilości czasu niezależnie od temperatury?
Jeśli nie ma problemów z ponownym odpaleniem tylko gdy jest ciepły - może podgrzewacz / spirala / czujnik temperatury nie działa albo działa zbyt mało wydajnie, jeśli odpala gdy silnik wciąż zimny (odpalasz na samostarcie, gasisz, odpalasz bez problemów) - może przewody powrotu z wtrysków już tak stwardniały, że zaczęły przepuszczać na łączeniach (są łączone plastikowymi trójnikami / kolankami) w tych miejscach Ci zaciąga powietrze przy dłuższym postoju? Sprawdzałeś przewody (czy oringi wewnątrz szybkozłączek nie są uszkodzone? Dość tanio da się to sprawdzić na zasadzie wstawienia uniwersalnych przewodów paliwowych kupowanych na metry (trzeba tylko odpowiednie przekroje dobrać, jeśli dobrze pamiętam to potrzebne są przewody 4, 6 i 8mm + trochę metalowych skręcanych zacisków w odpowiednich rozmiarach, ale moja pamięć jest zawodna, natomiast na forum powinno być) - koszt kilkudziesięciu zł i tak z 1-2h roboty (łącznie - dla wszystkich przewodów gumowych / elastycznych w komorze silnika z uwzględnieniem dorobienia tych powrotu z wtrysków - trzeba wyciągnąć oryginalne trójniki / kolanka żeby ich ponownie użyć).