Po kupnie, przy mocnym skręcie coś delikatnie chrupało w moście. Po zmianie oleju ustąpiło. Teraz u mnie nie ma żadnych niepokojących objawów pod tym względem. Jak będę zmieniał opony, to sprawdzę, czy mi LSD działa.
Na zimę kupiłem Nexen Winguard SUV 265/70/R16 i chińskie alufelgi z ET10 i niestety otworem centralnym 110. Zobaczę jak się to spisze.
Dwa tyg. temu po raz pierwszy wkleiłem na błotnistej drodze. Nie wyglądało tragicznie, ale zawisł podłogą. Już traktor jechał, ale po godzinie kopania Terracan wydostał się sam. Pomógł podnośnik pod hak i odkopanie mostu. Zmierzyłem i u mnie odległość mostu od podłogi to 20cm. Mało. Chyba, że mam nierówno w garażu. Opony seryjne, szosowe i w 2/3 zużyte. Przy okazji zobaczyłem, że na zapasie wisi oryginalna opona z fabryki Hankook RA03. Na zapas kupiłem najtańszą 255/70 R16. Myślę, że w awaryjnej sytuacji spuszczę powietrze z 265 aby rozmiar się zgadzał.
Muszę się trochę dozbroić, bo często sam jeżdżę. Zamówiłem kotwice pasowe,
http://kotwicepasowe.pl/, przenośną wyciągarkę na hak dragon winch dwp 5000, wiem że słaba, ale może na bloczkach przeciągnie te 2m. Oraz mam zamiar kupić spalinowy podnośnik:
http://escape4x4.pl/produkt/podnosnik-e ... ack-4-tony. Będę miał się czym bawić.
No i szpadel, regulowany Fiskars. Fs131300. Po maksymalnym skróceniu idealnie wchodzi pomiędzy nadkola bagażnika zaraz za kanapą.
Pozdrawiam
Jacek
2003, CRDi 2.9 150KM, AT, TOD, Lovells +2HD, 265/70 R16: Nexen WINGUARD SUV + AT Cooper ST/Maxx