Wszystko zależy od punktu startu. Jeśli kontrolka pokazuje rezerwę (a w moim rezerwa była nawet ciut poniżej kreski) to pytanie ile Twój po prostu ma jeszcze w zbiorniku. Jeśli kontrolka pokazuje rezerwę gdy jeszcze masz 15-20L w zbiorniku to więcej niż 70-72L w sumie nie wlejesz (wliczając rurę wlewową zalaną pod korek) - dlatego padły wskazówki abyś zweryfikował jak działa sam czujnik i co jest w zbiorniku. Albo przyzwyczaił się, że Twój wskaźnik działa tak a nie inaczej. Zresztą - wyjeżdżanie paliwa do 0 nie jest wskazane dla żadnego auta i żadną porą roku
Jest jeszcze opcja nr 2 - ładujesz do bagażnika kanister 10L z ON i jeździsz tak długo aż nie stanie... potem zalewasz z kanistra, gruszką (koło filtra paliwa) odpowietrzasz układ paliwowy jedziesz na stację i patrzysz ile wlewasz. Ale to nie jest dobre przede wszystkim dla silnika (nic nie lubi pracować na sucho).
W swoim jak wyjechałem (raz taki numer tylko zrobiłem bo nie miałem szansy zatankować) do 0 prawie (rezerwa się zapaliła i jeszcze kilkadziesiąt km) to weszło mi do odbicia ponad 70l... aż chciałem na stację iść i pytać jak to możliwe, że wjechałem a jednak zalałem więcej niż do zbiornika się mieści