Witam. Tak zdjęcie na MOP-ie A1
Moje preferencje sa takie ze z czasem i jak finanse pozwola bede udoskonal auta z mysla o wyprawach. Tak wiec bedzie przebudowywane na auto wyprawowe. Czy zajmie mi to rok czy wiecej, czas pokaze, ale zaczne od zawieszenia, oslon podwozia i terenowych kolek. Oczywiscie na pierwszy ogien pojda poprawki i naprawy ktore wyjda podczas przegladu u mojego mechanika, a pozniej przerobki. Forum juz przegladalem wzdluz i wszerz
i sporo juz zostalo wyjasnione aczkolwiek juz wiem ze z czasem bede mial kilka pytan. Ale na to przyjdzie jeszcze czas
Co do auta to rocznik 2002 2,9 CRDi z manualna skrzynia i trzypozycyjnym przelacznikiem napedow. Przebieg 167 tysi, Przy 145 tysiacach wymieniony rozrzad, przy 155 tysiacach wymiana wtryskow. Naprawy potwierdzone rachunkami i ksiazka serwisowa. Wtryski padly przez paliwo a nie przez luszczaca sie pompe. Jesli chodzi o zle strony auta to pukaja stabilizatory i jest zapocenie skrzyni biegow, ale dramatu nie ma. Wszystkie wymiany serwisowe i eksploatacyjne sa w ksiazce serwisowej ktora wyglada na autentyczna, chociaz zdaje sobie sprawe ze to nie problem ja podrobic. Auto od prywaciarza a nie od handlarza. Jesli cos jeszcze was interesuje to walcie smialo
narazie pozdrawiam