Cześć Wam wszystkim... przenoszę się tutaj z forum Hyundaia
Do zakupu tego samochodu przyczyniło się kilka rzeczy a w zasadzie dwie - zamiłowanie do napędu na 4 koła i .... dojazd do domu
Potężny silnik 2,9l CRDi z momentem obrotowym 345Nm już przy 1800rpm i mocą 163 KM był nielada wyzwaniem po 1,5l lantruni z 88 KM silniczkiem. Ten smok jak go kupiłem palił 11,5-12l/100 km. Przez rok nie ruszałem praktycznie nic, aczkolwiek wiedziałem, że do regenracji będą wtryski i pompa przy okazji wyskoczyło jeszcze sprzęgło - jak się później okazało - sprzęgło zostało uszkodzone ze względu na zalanie olejem ze skrzyni biegów i silnika. Simmering wału z silnika i uszczelniacz skrzyni biegów były zużyte i puszczały olej do komory sprzęgła
- elektrycze szyby przód i tył
- elektrycznie podgrzewane lusterka
- ABS z rozkładem sił hamowania
- 2 poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- automatyczna klimatyzacja
- manualny napęd na 4 koła trzypozycyjny:
-- 2H (szybki napęd na dwa tylne koła)
-- 4H (szybki napęd na cztery koła)
-- 4L (napęd na cztery koła z użyciem redukcji) w tym przypadku moment obrotowy z 345 Nm wzrasta dwukrotnie do 690 Nm.... czołg
- 4 głośniki + dwa moje gwizdki
- antena radiowa schowana w bocznej szybie bagażnika od strony kierowcy
- fotel kierowcy regulowany przód - tył góra - dół osobno pod kolanami osobno pod kręgosłupem
- oparcie fotela kierowcy ma regulowany odcinek lędźwiowy
- podłokietnik
- tapicerka welurowa
- tylna kanapa dzielona 2/3
- podłokietnik w tylnej kanapie otwierany ze schowkiem
- schowek pod fotelem pasażera obok kierowcy
- oświetlenie deski rozdzielczej regulowane (jasność)
- żarówki świateł mijania H7
- żarówki świateł drogowych H1
- żarówki halogenów H3
- 3 gniazda zapalniczek (jedno w klapce na popiół papierosowy, drugie obok skrzyni biegów, trzecie w bagażniku.
- osobne oświetlenie przedziału osobowego i bagażowego
- regulowane podnoszenie - opuszczanie zawieszenia przedniego na drążkach skrętnych