Po zaślepieniu podczas jazdy >30-40 km/h pojawia się błąd 0100 (http://www.autohex.net/dtc-help/hyundai ... 430/P0100/)
są to jedyne błędy które pojawiły się oraz pojawiają od kilku miesięcy (1543) oraz 0100 zaraz po zaślepieniu .
EGR czyściłem, wydawał się sprawny, zaślepka z uszczelkami jest pomiędzy EGR a kolektorem wylotowym.
0100 - Kontrola przeplywu masy powietrza, parametr w dolnym limicie
- nieciagly
1543 - Sygnal przelacznika hamulca, zwarcie na linii
- nieciagly
Z błędem P1543 walczę już dłuższy czas, wymiana przełącznika nie pomogła (oryginał hyundai) ciekawostką jest że kiedy błąd ma parametr "stały" wypięcie wtyczek z włącznika hamulca, lamp tylnych nic nie zmienia "błąd jest stały". Mimo błędu stałego komputer wykrywa poprawnie oba źródła jako "włączone" po wciśnięciu pedału. światła działają prawidłowo. Błąd potrafi się pojawić po przejechaniu 100 m jaki 10 km.
Nie wiem może wyczyszczenie dolotu chemią coś da np. (http://allegro.pl/liqui-moly-5168-pro-l ... 77170.html)?