Witam
Mnóstwo tematów jeżeli już taki był to przepraszam i proszę o linka. Samochód chodzi a nawet jeździ bez większych problemów ale przy prędkościach rzędu 130-140 włącza się kontrolka silnika. Po ponownym uruchomieniu problem znika dopóki nie ma tych 130 km/h. Z objawów jakie zaobserwowałem to gdy jest w tym trybie awaryjnym stojąc np. na światłach są większe wibracje silnika, drążek zmiany biegów ma dużą amplitudę odchyleń. Czasami jadąc jednostajnie na jakimś biegu następuje takie szarpnięcie na krótką chwilę i potem wszystko ok. (ta przypadłość bez włączonego trybu awaryjnego nic się nie świeci) na diagnostyce wyszedł błąd P1119 "Jednostka dawk. kontrola prądu" i dalej "Obieg wysokiego ciśnienia ilość max (pisownia oryginalna). Aha. Jadąc te 130-140 km/h na świecącej kontrolce nie zauważam spadku mocy czy jakiś innych objawów poza może mocniejszym drżeniem kierownicy no i chyba łyka wtedy więcej juchy. Dziękuję za słowa otuchy.