Dzień dobry,
jest już kilka wątków o lifcie, wszsytkie przycztałem, jednak zawsze opisywany jest 2 calowy zawieszenia (wymiana amortyzatorów + sprężyn) lub alternatywnie lift "budy" (podkładki).
Nie znalazłem jednak wątku (jeżeli jest to proszę o przekierowanie) który opisywałby połączenie obu metod, tzn. liftu zawieszenia + dodania podkładek, co razem powinno podnieść Terka o 4 cale.
Czy są może użytkwonicy którzy rozważali albo przeprowadzali taką modyfikacje? Podejrzewam, że w takim przypadku należałoby wymienić jeszcze jakieś części (przewody itp.). Ktoś szedł taką drogą, wie, jaki byłby wpływ na prowadzenie auta na asfalcie, jakie orientacyjnie koszty?
Obecnie mam lift 2 cale na zawieszeniu Lovells, jednak czasem brakuje prześwitu, stąd pytanie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Bartek